Home » Over de auteur » Nieuwsbrief maart 2009

Crisis is tijd voor verandering. Tenminste, als de nood groot genoeg is, zal iedereen begrijpen dat er iets moet gebeuren. Juist nu de financiële bronnen opdrogen, is goed advies gewenst, maar kostbaar.

Targon heeft daarom een nieuw produkt gelanceerd in de vorm van “Boerenslim” advies. Het staat voor een concreet, helder en zakelijk gesprek met iemand die weet waar het over gaat, tegen een vaste prijs. Bedrijfskunde in een ondernemende vorm. Geen gedoe met rapportage, PowerPoint en nader onderzoek, maar een gesprek dat er voor u toe doet.

Dit boerenslimme gesprek is geschikt voor ondernemers en managers die in hun dagelijkse praktijk en beslissingen bedrijfskundige ondersteuning kunnen gebruiken, zonder directe grote verplichtingen aan te gaan. Een goed gesprek, met een ondernemende bedrijfskundige, over de dingen die u bezighouden. Het is een ideale oplossing om samen betrokken de toekomst tegemoet te gaan.

Henk de Greef

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *