Peinzend over het laatste bericht ontdekte ik een meer dan toevallige samenhang in (on)waarheid en marketing. Velen van u zullen hem wel (her)kennen, maar voor mij was het even een moment van inzicht. Een goed product verkoopt zichzelf en een slecht product wordt verkocht door marketing. Of hoe minder we het nodig hebben, des te meer het wordt geadverteerd. Lees meer
Tag: media
Drie keer niks
:tire Het is héél erg belangrijk! Veel mensen proberen dat stukje aandacht te krijgen waar ze op zitten te wachten. Het ene na het andere zorgwekkende, smaakmakende of lachwekkende bericht wordt ons gepresenteerd en na verloop van tijd word je (ik tenminste) onverschillig. Waarom? Omdat het te veel is. We kunnen éénvoudigweg ons niet over alles druk maken, omdat tijd per definitie beperkt is. Lees meer
Internetbankieren bij ABN-AMRO
:hkhoa Het Bureau Renkema heeft de nieuwste versie internetbankieren van ABN-AMRO weten te bemachtigen. Hoewel deze site niet bedoeld is voor grappen, wil ik mijn lezers deze niet onthouden. Het maakt op een komische manier duidelijk dat de overnamestrijd niet echt goed is voor het imago. Kijkt u zelf maar.
Wie heeft tien gezien?
:hkhoa Talpa tv ofwel TV10 gaat over in RTL. Niet vanwege het doorslaande succes, maar uit andere overwegingen. John de Mol vindt dat er met grote scepsis naar Tien is gekeken, zo zegt hij in het Financieele Dagblad. Linda, de zus van John, vond het bij de aanvang van TV 10 een avontuur. Dat is het zeker geworden. Lees meer